сряда, 2 февруари 2011 г.

Фернандо Торес - със зелена светлина да играе срещу "Ливърпул" в неделя

Фернандо ТоресИспанският нападател на "Челси" Фернандо Торес може да направи своя дебют за "сините" срещу бившия си клуб през уикенда.

"Ливърпул" са искали лондончани да не включват Торес в срещата срещу тях тази неделя, но най-вероятно това няма да се осъществи.

Самият играч сподели, че е "съдба" за него да играе срещу мърсисайдци и ще се радва, ако успее да отбележи гол за новите си работодатели.

Торес каза: "Явно това е съдбата - не е най-добрият вариант за мен, но ще видим какво ще се случи."

"Мога да кажа само хубави думи за "Ливърпул". Те ме направиха играч от най-висока класа и ми дадоха шанс да играя на най-високо ниво."

"Никога няма да кажа нещо лошо за "Ливърпул". Аз бях много щастлив по време на престоя си там, но сега ситуацията вече е различна и аз играя за "Челси"".

"Ако получа шанс да играя, ще направя най-доброто за "Челси" и се надявам да отбележа гол."

"Чувствах още през изминалото лято, че трябва да направя крачка напред и да удовлетворя амбициите си като футболист."

"Присъединих се към отбор, който е на най-високото ниво, няма друго по-добро ниво от това на "Челси"".

Отборът на "Ливърпул" няма възможност да предотврати участието на Торес в срещата, тъй като е незаконно клубът да има подобни изисквания. Това може да се случи единствено с джентълменско споразумение.

Снимка: fernando9torres.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар